top of page
Kotwica 1
basiamozaika.png

Barbara

- 12 kg

1. Basiu, proszę pochwal się swoim sukcesem?

Dziś jestem lżejsza o 12 kg. Reszta przede mną

 

2. Proszę, przenieś się do przeszłości do momentu, kiedy zaczynałaś, byłaś na samym początku i przypomnij sobie i opowiedz nam, jak to wszystko się zaczęło? Kiedy był ten moment, że powiedziałaś sobie dość, muszę coś zmienić??

Do Akademii trafiłam dzięki dziewczynie z pracy. Drążyła temat pół roku i dopięła swego 😊
Kiedy moja waga postanowiła rosnąć w expressowym tempie stwierdziłam, że to już jest ten moment.

3. Jaką pierwszą małą zmianę wprowadziłaś do swojego życia i po jakim czasie widziałaś rezultaty?

Zaczęłam od diety, którą przygotowała Agata. Rezultaty pojawiały się powoli, ale wiedziałam, że tak jest dobrze.

 

4. Proszę, podaj kilka przykładów swoich małych zmian, które doprowadziły Cię do wielkich zmian życiowych?

Zmiana nawyków żywieniowych. Wyeliminowałam słodycze. Wprowadziłam ćwiczenia.

5. Co było bodźcem, że zgłosiłaś się do Akademii Zdrowego Stylu Życia?

 

Nadwaga i sytuacja w której się znalazłam. Fakt że zapisałam się do Akademii tak naprawdę uratował mnie przed osiągnięciem rekordu wagowego 😊

6 . Barbaro dlaczego akurat to miejsce wybrałaś ? Czy to ma związek z Twoimi zmianami, transformacjami, jakie nastąpiły w Twoim życiu?

To było z polecenia. Nie znałam Agaty. Po pierwszej wizycie wiedziałam że to jest to .

7. Z perspektywy czasu jak patrzysz na swoje życie, to postąpiłabyś tak samo,
a może coś byś zrobiła inaczej?

Nie wiadomo co by było gdyby...... Dziś jestem w takim miejscu że trudno mi ocenić pewne sprawy. Jednak sam fakt dbania o siebie jest teraz dla mnie najważniejszy. 

 

8 . Czy sfera życiowa zdrowia i sprawność fizyczna ma dla Ciebie znaczenie
i dlaczego?

Jest dla mnie bardzo ważna. Jeśli nie zadbam o siebie sama to tak naprawdę nikt tego nie zrobi. Wiadomo że im człowiek starszy tym częściej coś dolega. Na szczęście póki co u mnie jest ok.  

_MG_veb9068_edited.jpg
_MG_veb9128_edited.jpg
9 .Barbaro co byś poradziła kobietom wahającym się:  od czego trzeba zacząć, jakie warto zmiany wprowadzić,  aby zadbać o zdrowie poprzez zmianę diety?

Dziewczyny dbajcie o siebie. Nie dajcie się wcisnąć w szablon praca - dom - dzieci. Jeśli nie zadbacie o siebie to niestety przyjdzie taki moment że może być za późno.
Zdrowe nawyki żywieniowe naprawdę wystarczą żeby nie dojść do takiego momentu że trzeba włożyć naprawdę dużo wysiłku żeby wrócić do stanu przed. Zróbcie to dla siebie.

 

 

10. Jak Twoje małe zmiany wpływają na jakość Twojego życia we wszystkich sferach życia? Czy te zmiany na siebie wpływają wzajemnie?

Mają ogromny wpływ. Człowiek staję się bardziej pewny siebie. Poza tym reakcja innych na to jak się zmieniłaś jest już takim bodźcem do działania że idziesz dalej.

 

11. Które zadanie w Akademii była dla Ciebie wyzwaniem?

Trening. Zajęcia indywidualne z Agatą to jest naprawdę wyzwanie. Powiem tylko tyle że warto.

_MG_veb9101-2.jpg
12. Którą zmianę z łatwością było Ci wdrożyć do codziennego życia?

Plan żywieniowy.

 
13. Czy miewałaś chwile zwątpienia?

Nie należę do długodystansowców i efekt oczywiście chciałam widzieć od razu. Jednak wszystkie składowe każdego pomiaru dodawały nadziei że idę w dobrym kierunku.

14. Jak Twoja rodzina reagował na Twoje zmiany?

Byli dumni ze mnie że podjęłam wyzwanie

_MG_veb7896.jpg
_MG_veb9091.jpg
15. Jak Twoje otoczenie zareagowało na Twoje zmiany? Może straciłaś swoich przyjaciół albo zyskałaś nowych?

Zyskałam nowych znajomych z Akademii. 
Starzy znajomi też widzą zmiany.

16. Jeżeli miałbyś wybrać spośród wszystkich Swoich małych zmian, które musiałaś podjąć, aby zmienić swoje życie, który Twoim zdaniem byłby najważniejszy i dlaczego?


Zmiana nawyków żywieniowych. Uważam że tempo w którym żyjemy sprzyja niestety pochłanianiu śmieciowego jedzenia. Wymówki się zawsze znajdą.

 
17.  Jakie zmiany chcesz wprowadzić w przyszłości do swojego życia i dlaczego?

Na pewno pozostanę przy zbilansowanej diecie oraz przy treningach w Akademii.

_MG_veb9616.jpg
18. Czy możesz powiedzieć kilka zdań motywacyjnych, wspierających nasze Kochane przyszłe Akademiczki Takich od serca

Dziewczyny dbajcie o siebie. Jeśli traficie do Akademii to bądźcie wytrwałe. Agata jest świetnym motywującym trenerem.
Poza tym plany żywieniowe dobiera indywidualnie. Przygotowanie posiłków jest proste nie jest czasochłonne. 

19. Czy możesz krótko opisać swoje idealne życie?

Myślę że jest to wszystko w naszych głowach. Nie wiem 
Od kiedy znalazłam się w Akademii zmieniło się wiele. Ludzie , których poznałam pokazują że ważne jest tu i teraz. Bo to jest. Nie wiadomo co będzie za chwilę.

Dziękuję za rozmowę :)
_MG_9607.jpg

PSYCHODIETETYK-TRENER-INSTRUKTOR FITNESS
w jednym miejscu

bottom of page